Tuesday, March 25, 2014

where does the inspiration coming from ?

Mais d'ou viens mon inspiration pour mes bijoux vous demandez vous ?
De la nature pardi ! Avec bien évidement  ma touche  'pop' 
Mes boucles bulb, 
inspirée par la nature mais usinée au laser sont montées sur des boucles faites a la main cette fois,
 en argent massif.
Ces boucles qui se remarquent, se porteront pour les grandes occasions.
Disponible bien sûr dans ma boutique en ligne:
pop-a-porter
et pour fêter le printemps, ces boucles ont un prix plus doux !
***
But where does my jewellery inspiration come from you ask ? 
From nature of course ! Obviously with my touch of  'pop' 
My bulb earrings, 
inspired by nature but machined by laser,  are mounted on massive silver sterling loops 
made ​​by hand this time. 
These earrings are made to get noticed, to wear for special occasions thus. 
Of course available in my online store: 
pop-a-porter
And to celebrate spring, these earings are on a special spring price !

No comments:

Post a Comment