Thursday, January 8, 2015

mourning day


Aujourd'hui, javais prévu de vous souhaiter mes meilleurs vœux pour la nouvelle année, mais mon cœur probablement comme vôtre n'est pas d'humeur à une telle célébration. Je suis française et aujourd'hui est un jour de deuil national.
Je suis toujours estomaquée à cause des événements d'hier, ce qui est arrivé à Charlie Hebdo, Que vous puissiez perdre votre vie pour un dessin, en France, en 2015 ...
Je  vous ferait mes vœux  dans quelques jours.
( le dessin avec les crayons est de Bansky)
***
Today, I had planned to gave you my best wishes for the new year, but my hart probably like yours isn't in the mood for greetings.
 I'm French and today is a national mourning day. 
I'm still choked about what happened yesterday at Charlie Hebdo, that you can loose your life for a drawing, in France , in 2015 ... 
I'll give you my best wish on the year to come in a couple of days.
( The drawings with the pens is from Bansky)

No comments:

Post a Comment