Tuesday, June 9, 2015

the cactus are the new ananas !

J'essaye de ne pas suivre la tendance, parfois la tendance me suit !
Vous le savez je suis une grande fan de plantes, grasses tout particulièrement et j'ai un cactus aussi depuis des années. 
A coté de mes collections d'été, mes boucles à facettes  et mes colliers colorés  tous deux disponible sur Etsy :-) 
je me suis amusée à faire des petits carnets cactus, parce que c'est la tendance, que j'aime ça ( les cactus) et qu'une fille ça n'a jamais assez de petits carnets ! 
Vous trouverez ses beautés chez Rare bird - Amsterdam pour un prix pas piquant du tout ! 
***
I try not to follow the trends, somethimes the trends follows me !
You know I'm a big fan of plants, especially fat plants & succulents and I have a cactus also for years.
Beside my summer collections, my faceted earrings and my colorful necklaces oth  available on Etsy :-)
I had fun making these small cactus notebooks, because it is the trend, I like it (the cactus) and because a girl can never have enought small notebooks!
You will find theses beauties at Rare bird - Amsterdam for a price not spiky at all!

No comments:

Post a Comment